Σκοπός μας δεν είναι να ξύσουμε πληγές, ούτε να εξάψουμε μίση και πάθη, αλλά να ρίξουμε άπλετο φως σε σημαντικά γεγονότα της Ιστορίας μας.

Λαός ο οποίος δεν γνωρίζει το παρελθόν του και δεν τιμά τους προγόνους του και τον τόπο που γεννήθηκε δεν έχει μέλλον.

 

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΑΘΕΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ

Αφιερώνουμε αυτή τη Σελίδα ως ελάχιστο φόρο τιμής και ευγνωμοσύνης στους Ήρωες που έχυσαν το αίμα τους η έχασαν τη ζωή τους υπερασπιζόμενοι τη Δημοκρατία, την εδαφική ακεραιότητα της Πατρίδος μας και τις ατομικές ελευθέριες που απολαμβάνουμε σήμερα όλοι μας.

 

Κάποιοι σύνδεσμοι λόγο μεταφοράς αρκετών σελίδων από το Pathfinder δεν λειτουργούν, ενημερώστε μας στα σχόλια της σελίδας η στο Email

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ο Βενιζέλος είχε μια μανία να δίνει μέρη της Ελλάδος στην Βουλγαρία έστω και αν η Ελλάδα νικούσε!!


Βενιζέλος Βουλγαρία και Μπαουτσερ.
Ο Βενιζέλος ο ....εθνάρχης είχε μια μανία να δίνει μέρη της Ελλάδος στην Βουλγαρία έστω και αν η Ελλάδα νικούσε!!
θυμίζω.
το 1912 στην διάσκεψη του Λονδίνου μετά το α βαλκανικό πόλεμο έδινε την Θεσσαλονίκη που είχε καταλάβει ο ελληνικός στρατός στην ...Βουλγαρία διότι ήταν λέει Εβραιουπολις!!
Έγινε ο β Βαλκανικός πόλεμος ηττήθηκε η Βουλγαρία έφυγε από την Μακεδονία και στο συνέδριο ειρήνης στο Βουκουρέστι έδινε την Μακεδονία στους Βούλγαρους διότι αν την κρατούσε η Ελλάδα θα εστερείτο...σπονδυλικής στήλης!!! τι χαζομάρα ήταν αυτή η θεωρία δεν ξέρω.μπορειτε να πάτε στα πρακτικά της Βουλής το 1913 και θα δείτε αυτές τις ασυναρτησίες στο αποκορύφωμα τους.τον επισκέπτοντο κάτοικοι της περιοχής να μην δοθεί η περιοχή στους Βούλγαρους διότι είχαν κακή πείρα από σφαγές , πάτησαν πόδι οι αξιωματικοί ,ο στρατηλάτης και κυρίως ο Γερμανός Κάιζερ Γουλιέλμος
και η Μακεδονία έγινε οριστικά ελληνική,!!
το 1915 οι Αγγλογάλλοι επιτέθηκαν στην Τουρκία στην Καλλίπολη.ζητησαν την βοήθεια της Ελλάδος και να δώσει εδώ και τώρα η Ελλάδα στην Βουλγαρία την Μακεδονία και την Θράκη έναντι αόριστων προφορικών ανταλλαγμάτων στην μικρά Ασία αν και όποτε διαμελιστεί η οθωμανική αυτοκρατορία.ο Βενιζέλος αμέσως το δέχτηκε.( δεν λέω πολύ...διορατικός!!).
όσο ζοριζαν τα πράγματα για την Αντάντ ο Βενιζέλος ούρλιαζε ότι πρέπει να δώσουμε την Μακεδονία στους Βούλγαρους ακόμα και όταν αυτή ήδη είχε προσχωρήσει στην Γερμανία για να φύγει από εκεί και να μείνει ουδέτερη.
όλα αυτά φαίνονται ακατανόητα .
ποιος επηρέαζε τον Βενιζέλο για αυτές τις ανθελληνικές ανοησίες;
κοιτάξτε τι βρήκα.
βρήκα το βιογραφικό ενός Άγγλου δημοσιογράφου Μπαουτσερ που ήταν φίλος με τον Βενιζέλο στην Κρήτη προφανώς Αγγλος πράκτορας και αυτός πρότεινε στους αξιωματικούς της στάσεως του 1909 να φέρουν στην Ελλάδα τον Βενιζέλο ενώ δεν ήταν καν Έλληνας υπήκοος.μαλιστα η Τουρκία τότε διαμαρτυρήθηκε .
μάλλον θα πίεσαν και τον βασιλέα Γεώργιο και αυτός υποχώρησε.δεν ήρθε δημοκρατικά ο Βενιζέλος στην Ελλάδα τότε,πραξικοπηματικά ήρθε και με καταπάτηση του Συντάγματος ήρθε και αργότερα τελείως υποκριτικά κατηγορούσε τον Κωνσταντίνο ότι καταπατει το Σύνταγμα!! όταν διόριζε πρωθυπουργούς που είχαν όμως την ψήφο της Βουλής!!
ο Βενιζέλος τον συμβουλευόταν τον Μπαουτσερ έστω και αν ήταν άκρως φιλοβουλγαρος και όταν πέθανε το 1920 οι Βούλγαροι τον ανακυρηξαν εθνικο ήρωα.εκει είναι σήμερα ο τάφος του.
τις πηγές τις βλέπετε για να μην με ρωτατε.και γεννάται το ερώτημα.αξιζει αυτός ο Βενιζέλος τον τίτλο του εθναρχη;αξίζουν όλες αυτές οι τιμές που του γινονται και ηλίθιοι τον έχουν ανακυρηξει σε μεγάλο διπλωμάτη κτλ;
διαβάστε και θα δείτε.










 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να είναι κόσμια και να σέβεστε τους χρήστες